Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Início
Login
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Portal de Periódicos UEMS
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 1 No. 23 (2025): School Libraries and Reading in Brazil
Vol. 1 No. 23 (2025): School Libraries and Reading in Brazil
Published:
2025-02-25
Full Issue
Apresentação (Português (Brasil))
Artigo original
Português e espanhol em contato
revisitando conceitos sobre a educação linguística com e para crianças
Cristina Pureza Duarte Boéssio, Isabella Mozzillo
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.61389/wrlem.v1i23.9111
A possible integration between discourse analysis and humor translation:
the communicational contract in the clown’s interlude in Romeo and Juliet translated by Bárbara Heliodora
Tiago Marques Luiz
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.61389/wrlem.v1i23.9141
Dossiê
School Library and Reader Development
A Case Study at the Public School Library of E. E. Lino Villachá in Campo Grande (MS)
Maria Marta dos Santos, Alan Silus
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.61389/wrlem.v1i23.9453
Language
English
Español (España)
Português (Brasil)
Make a Submission
Make a Submission
Keywords
Block title
Análise sobre as LDBS 4.024/61, 5.692/71 e 9.394/96 e seu foco no ensino pré-primário, primário, educação infantil e fundamental I
334
Pedagogia decolonial
330
Zodiac Animals in Korean Proverbs
272
Professor reflexivo: uma pedagogia voltada para a pesquisa
244
O Quebra Nozes e o Rei dos Camundongos: da literatura ao balé televisivo
166