Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Início
Login
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Portal de Periódicos UEMS
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 1 No. 22 (2024): Novas Perspectivas em Linguagem, Educação e Memória
Vol. 1 No. 22 (2024): Novas Perspectivas em Linguagem, Educação e Memória
Published:
2024-05-28
Full Issue
Apresentação/Editorial (Português (Brasil))
Artigo original
Teaching in Primary Education: Reflecting About Feminization in the Profession
reflexões sobre a feminização presente na profissão
DOI:
https://doi.org/10.61389/wrlem.v1i22.5644
Tatiane Peres Zawaski, Patrícia Kayser Vargas Mangan
1-15
PDF (Português (Brasil))
The Place And Its Name
Revisiting The Places Names Of Two Alagoan Municipalities Of Taxe Physical Nature The Human Occupation Of The Geographic Space
DOI:
https://doi.org/10.61389/wrlem.v1i22.5959
PEDRO ANTONIO GOMES DE MELO
1-20
PDF (Português (Brasil))
Literary writing and its contributions to developmental education
DOI:
https://doi.org/10.61389/wrlem.v1i22.6766
Andreia Santos Oliveira
PDF (Português (Brasil))
The narrative construction in Carmo Bernardes’s novels
DOI:
https://doi.org/10.61389/wrlem.v1i22.8937
Ana Cecília Maria Estellita Lins
PDF (Português (Brasil))
S. Bernardo, by Graciliano Ramos from the perspective of Émile Benveniste’s notion of time
DOI:
https://doi.org/10.61389/wrlem.v1i22.8945
Alana Brezolin
PDF (Português (Brasil))
"Naquele tempo, e talvez que ainda hoje”
A ironia do recuo histórico de Memórias de um sargento de milícias
DOI:
https://doi.org/10.61389/wrlem.v1i22.9058
Dankar Bertinato Guardiano de Souza
1-15
PDF (Português (Brasil))
Resenha
The Unwinding of Story Reels: Review of a Book About Narratives of LGBTQIAPN+ Lives
resenha de um livro de narrativas de vidas LGBTQIAPN+
DOI:
https://doi.org/10.61389/wrlem.v1i22.8918
Maurício J. Vieira Filho
PDF (Português (Brasil))
Language
English
Español (España)
Português (Brasil)
Make a Submission
Make a Submission